2/6/10

Κάτι καινούριο

Τι κάνεις όταν έχει μπει και επισήμως το καλοκαίρι και αντί να είσαι στην παραλία, σε μπαράκια, έστω αραχτός σε μια πλατεία με μπύρες, εσύ.... έχεις πυρετό(!!!);;;
Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου blog.
Χωρίς λογική λοιπόν, για το τελευταίο πραγματικά ξένοιαστο καλοκαίρι, αφού ή ώρα για το πολυπόθητο(;) πτυχίο έφτασε. Και μαζί της έφτασε και η ώρα που θα πρέπει να ψάξω για μια "κανονική" δουλειά, όπου θα φοράω "κανονικά" ρούχα (γιατί μαμά; Τι έχει το σκισμένο μου τζιν;;;), θα πληρώνομαι "κανονικά" (άλλωστε 500 ευρώ είναι υπεραρκετά για να ζήσω και όποιος πει το αντίθετο είναι σπάταλος! :/ ) και θα περνάω εκεί περίπου τη μισή μέρα μου...
Χωρίς λογική για όλα αυτά τα παράλογα που βλέπουμε γύρω μας και τα προσπερνάμε σα να μη συμβαίνει τίποτα...
Χωρίς λογική σε ένα μονόλογο του παραλόγου με ομιλήτρια και μόνη ακροάτρια... εμένα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου